De zoektocht naar een nieuw social bureau voor Grolsch en Viper Hard Seltzer - de nieuwste introductie van Koninklijke Grolsch - bevatte een pitch waarbij het onafhankelijke social media bureau Somention het beste uit de bus kwam. Naast de social strategie en content creatie zal het bureau ook het community management voor beide drankmerken op zich nemen.
Ellen Slaa - Kamphuis, Brand Manager Grolsch: “Somention wist ons te overtuigen met hun uitgebreide, creatieve campagne ideeën en grondige social analyse voor zowel Grolsch als Viper. Daarnaast hebben zij alle expertises in huis waar we naar op zoek zijn en past Somention goed bij onze merkwaarden: een bureau met karakter en een no-nonsense mentaliteit.”
Vivian Kowalski, Creative Director Somention vertelt over de nieuwe samenwerking: “Met Grolsch en Viper hebben we prachtige A-merken in huis weten te halen. We gebruiken de kracht van social om mensen bij elkaar te brengen en samen te laten genieten. Met Grolsch bouwen we zo verder aan een ijzersterk merk en met Viper laten we een nieuw geluid horen in de Hard Seltzer markt. We kunnen niet wachten met de content creatie, want de pitch smaakt zeker naar meer.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!