FD Mediagroep en Philips komen met Eyeopeners

BNR Nieuwsradio, Het Financieele Dagblad en Philips introduceren ‘Eyeopeners’, een crossmediale productie over innovatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eyeopeners brengt verhalen over innovatie en de positieve impact ervan op het leven van mensen. ‘Innovaties die helpen bij het vinden van antwoorden op de grootste en meest actuele maatschappelijke uitdagingen waarvoor onze samenleving staat, zoals de toenemende verstedelijking, de veranderende mobiliteitsbehoefte en de sterk groeiende zorgvraag.’

Eyeopeners brengt het thema innovatie onder de aandacht via de diverse mediaplatforms van FD Mediagroep. Op maandag 17 februari begint het wekelijkse radioprogramma Eyeopeners op BNR Nieuwsradio, met Marijke Roskam als presentator.
Vanaf maandag 10 maart is er gedurende het jaar een reeks live evenementen met specifieke innovatiethema’s als onderwerp. Verder is een ontwikkeld met alle informatie rond Eyeopeners.

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: ‘Een programma over innovatie bij BNR Nieuwsradio is een langgekoesterde wens van mij. Philips is daarvoor de meest geschikte partner.’

Nanda Huizing, hoofd brand, communicatie & digital bij Philips Benelux: ‘Het Eyeopeners-concept dat we samen met BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad hebben ontwikkeld sluit aan bij Philips’ nieuwe merkcampagne waarbij we de impact van innovatie op het leven van mensen tastbaar en persoonlijk willen maken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie