De Top 10 trending topics van Dmexco

Welke onderwerpen vielen nu echt op in Keulen?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

door Stefanie Goddijn

  • 1. Content is king. Het gaat niet om storytelling. Het gaat om story living. Je moet je verhaal niet verzinnen, maar beleven en bewijzen.
  • 2. Creativiteit volgt media. Media volgt data-analyse. Het draait allemaal om het gedrag van consumenten en het identificeren van het publiek.
  • 3. Eindelijk en dan nu echt zal 2016 het jaar van mobiel zijn.
  • 4. Verkoop en marketing moet kunnen luisteren. Je moet in staat zijn vragen en onderwerpen op te pikken en die te vertalen naar kansen.
  • 5. Om je niet te verliezen in data is het essentieel om KPI&;s van tevoren vast te stellen.
  • 6. Wat is het media-ecosysteem voor je merk? Ontdek hoe je doelgroep zich gedraagt ​​en welke touchpoints deze heeft. Integreer deze touchpoints en kanalen in een media-ecosysteem.
  • 7. Lokale aanpak is een must voor het creëren van content.
  • 8. Programmatic kopen en verkopen is de standaard geworden. Premium formaten en digitale video zullen de programmatic markt laten exploderen.
  • 9. Met de groei van de programmatic markt ontstaan ook misstanden. Fraude en lage viewablility zijn belangrijke aandachtspunten.
  • 10. De rol van de bureaus  ten opzichte van elkaar en de adverteerder verandert. Inzicht in data, consumentengedrag en kennis over de programmatic markt vereisen een meer specifieke en individuele benadering met merken.

Stefanie Goddijn is Digital Consultant / Team Lead l&;Oreal bij Zenithoptimedia

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie