HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Dennis Hamakers, strategy director bij Cheil Benelux, is op 23 november overleden. Hij werd 34 jaar.
Wat doe je als purpose plaatsmaakt voor KPI’s? Volgens Lucas Nutbey is het tijd voor merken om hun ethisch kompas af te stoffen.
It's that time of the year again... Patrick Severein legt 56 (!) Britse kerstcommercials langs de meetlat.
In deze zevende FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de compassiecampagnes van Rabobank en Kruidvat.
Snellenberg stelt dat een goede marketeer dingen, producten, diensten en opvattingen groot maakt. Welke, dat bepaal je zelf.
Gebrek aan leiderschap heeft volgens Hofkes alles te maken met blinde vlekken, denkfouten en groepsdenken binnen de toon aan de top.
'De kracht en impact van jouw marketingpropositie staat of valt met de samenwerking met disciplines buiten marketing', aldus Edwin Velsink.
In deze zesde FT. Opinion bekijkt ons kritisch Gen Z-panel hoe ING en Zalando hun doelgroep probeert te bereiken.
Youri Harmsen en Erwin Hendriks (Springbok) maken zich zorgen dat we te veel vertrouwen op technologie en de menselijke factor vergeten.
In deze vijfde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de influencercampagnes van Axe en Andrélon.
Copywriter Joeri Bakker - dwarsligger, doordouwer, woordkunstenaar - is op 67-jarige leeftijd overleden.
De Green Claims Directive verplicht ondernemingen om hun milieuclaims te onderbouwen en er duidelijk over te communiceren.
Het merendeel van het Amerikaanse volk verlangt naar eenheid en verbinding, stelt Hofkes. Zou het Harris lukken dit te bewerkstelligen?
In deze vierde FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de zomercampagnes van Kruidvat en Bol.
Artificiële intelligentie (AI) raakt bij steeds meer marketeers bekend. Hoe ga je er goed mee om? Marleen Smit deelt haar tips.