Premium Purpose Marketing / 14 JANUARI 2025, 12:11:22 Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Campagnes / 17 DECEMBER 2024, 11:06:00 Zo vinden kerstcommercials de weg naar jouw hart (en hoofd) HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Bureaus / 3 DECEMBER 2024, 09:00:00 In memoriam Dennis Hamakers: strateeg met groot hart voor iedereen Dennis Hamakers, strategy director bij Cheil Benelux, is op 23 november overleden. Hij werd 34 jaar.
Purpose Marketing / 28 NOVEMBER 2024, 13:27:00 In een wereld die onder druk staat, is het voor merken belangrijker dan ooit het juiste te doen Wat doe je als purpose plaatsmaakt voor KPI’s? Volgens Lucas Nutbey is het tijd voor merken om hun ethisch kompas af te stoffen.
Campagnes / 19 NOVEMBER 2024, 10:03:00 Van een briljante 'whodunnit' tot zingende ovenwanten: dit zijn de beste (en slechtste) kerstcommercials van 2024 It's that time of the year again... Patrick Severein legt 56 (!) Britse kerstcommercials langs de meetlat.
Campagnes / 12 NOVEMBER 2024, 14:19:00 Marktplaats overtuigt ouders met sterk staaltje psychologie HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Campagnes / 5 NOVEMBER 2024, 12:03:00 Boomerang FT. Opinion kijkt naar: campagnes met compassie In deze zevende FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de compassiecampagnes van Rabobank en Kruidvat.
Premium Gedragsverandering / 29 OKTOBER 2024, 11:42:00 Marketeers zijn de meest schadelijke beroepsgroep voor de maatschappij Snellenberg stelt dat een goede marketeer dingen, producten, diensten en opvattingen groot maakt. Welke, dat bepaal je zelf.
Premium Gedragsverandering / 23 OKTOBER 2024, 16:38:00 Zo snel mogelijk een assessment voor pluche-plakkers met oogkleppen Gebrek aan leiderschap heeft volgens Hofkes alles te maken met blinde vlekken, denkfouten en groepsdenken binnen de toon aan de top.
Gedragsverandering / 7 OKTOBER 2024, 10:00:00 ABN Amro brengt de bittere realiteit van de woningmarkt slim in beeld HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.