De keuze van de YouTuber: Peter de Harder (Cinemates)

In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse Youtuber zijn of haar favoriete influencercampagne.

Kelvin Boerma en Peter de Harder zijn twee Youtubers die samen de aanzet hebben gegeven tot de oprichting van , een productiehuis voor online video dat is gespecialiseerd in concepten voor verschillende mediakanalen. Daarnaast is Peter betrokken bij de organisatie van het event "VEED", dat in april van start gaat. 

Welke influencercampagne is jouw favoriet?

'Ik vond 'Project C' een erg leuk initiatief.'

Waarom deze influencercampagne?

'Omdat er weer eens iets nieuws in het Nederlandse landschap werd geprobeerd. Het project was nieuw, duur en mede daarom spannend. Zoiets vraagt ballen. Alle waardering daarom voor RTL MCN en sponsor Lenovo Moto dat is aangehaakt om te helpen bij de productie.  

Welk cijfer (1-10) zou je deze influencercampagne geven?

'Toch wel een 8.'

Adformatie lezers kunnen met 10% korting naar VidConEurope. en vul bij registratie de kortingscode in: VidConEurope10. De korting is geldig voor zowel de community als de industry track. ​

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie