David Verschoor (Hartstichting): ‘De traan is totaal niet meer onderscheidend’
CMO STUDIO | De tearjerker past niet meer bij Hartstichting. ‘We willen juist een positieve toon aan ons merk koppelen.’
![CMO Studio ontvangt David Verschoor van Hartstichting](https://static.adformatie.nl/cropped/4d60fac0-5c02-5111-80e6-92c44f658cca/article/c3/bc/c3bcb105-8b9d-4846-b5b2-42e346e3e668/opening_image/opening_image_pro_hero/CMO%20Studio%20met%20David%20Verschoor_Hartstichting_uitsnede.jpg)
CMO Studio ontvangt David Verschoor van Hartstichting
© Video en stills: JTD Producties
![CMO Studio ontvangt David Verschoor van Hartstichting](https://static.adformatie.nl/cropped/4d60fac0-5c02-5111-80e6-92c44f658cca/article/c3/bc/c3bcb105-8b9d-4846-b5b2-42e346e3e668/opening_image/opening_image_pro_hero/CMO%20Studio%20met%20David%20Verschoor_Hartstichting_uitsnede.jpg)
CMO Studio ontvangt David Verschoor van Hartstichting
© Video en stills: JTD Producties
In de vijfde aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, duiken we met David Verschoor, CMO bij Hartstichting, de actualiteit van het marketingvak in, bespreken we het laatste Hartstichting-marketingnieuws en bovendien roept Verschoor ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van Hartstichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid