Daan Langstraat (MediaMarkt) vanuit Cannes: 'Het gaat hier om de creatieve community'

CMO Studio Cannes | Marketeers komen naar Cannes voor inspiratie of hopen zelfs op een reset. Waarvoor komt Daan Langstraat naar de Lions?

Daan Langstraat

Het viel Daan Langstraat, head of brand & campaign bij MediaMarkt, vorig jaar in Cannes ook al op. ‘In een wereld waarin AI steeds meer terrein wint, werd me in Cannes nog eens duidelijk dat de creatieve industrie zeker niet achterblijft in de adaptie van deze technologie. AI was hét onderwerp in Cannes.’ Dat is in 2024 eerder meer dan minder geworden.

Maar is dat onderwerp dat all around ons is, AI, dan dé reden om weer af te zakken naar de Côte d’Azur? 'Nee, ik kom vooral naar Cannes voor de human creativity. Het uitwisselen van ideeën met elkaar, ongeacht bij welk bureau je werkt of bij welk merk je zit, inspireert mij. Het gaat hier toch om de creatieve community en dat is een mooi gevoel vind ik.'

Kijk het interview met Langstraat hieronder (ca. 8 minuten)

CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie