Coop presenteert zich in een nieuwe commercial als Nationaal Partner van het aanstaande Eurovisie Songfestival. Met de commercial, ontwikkeld door GUC Agency, wil de supermarkt benadrukken dat de kracht van samen schuilt in het openstellen naar anderen.
Maatschappelijke functie
Mariëlle Witjes, manager marketing en communicatie van Coop Supermarkten legt uit dat het ‘samen’-thema van supermarktketen volledig in lijn is met het Eurovisie Songfestival zelf.
‘Het is een van de weinige evenementen in de wereld, dat zó sterk de kracht van samen uitdraagt. Wij vinden het als supermarktorganisatie met een maatschappelijke functie belangrijk om iedereen, van iedere cultuur en met elke achtergrond, gelijk te behandelen. Daarom verbinden we met trots onze naam aan een fenomeen, dat al decennialang landen met elkaar verbindt en een ongekend saamhorigheidsgevoel losmaakt bij mensen in heel Europa en daarbuiten.’
De commercial
Onderdeel grote campagne
Volgens Coop is de commercial onderdeel van een grote campagne van de keten rondom het muziekfestival dat in Nederland gehouden wordt dit jaar.
Lees ook: Smarthouse produceert Eurovisie Songfestival-muziekvideo van Jeangu Macrooy
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!