Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

De supermarktketen wil in nieuwe commercial laten zien precies zo in de kracht van samen te geloven als dat het muziekfestival dit uitdraagt

Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival
GUC

Coop presenteert zich in een nieuwe commercial als Nationaal Partner van het aanstaande Eurovisie Songfestival. Met de commercial, ontwikkeld door GUC Agency, wil de supermarkt benadrukken dat de kracht van samen schuilt in het openstellen naar anderen. 

Maatschappelijke functie

Mariëlle Witjes, manager marketing en communicatie van Coop Supermarkten legt uit dat het ‘samen’-thema van supermarktketen volledig in lijn is met het Eurovisie Songfestival zelf.

‘Het is een van de weinige evenementen in de wereld, dat zó sterk de kracht van samen uitdraagt. Wij vinden het als supermarktorganisatie met een maatschappelijke functie belangrijk om iedereen, van iedere cultuur en met elke achtergrond, gelijk te behandelen. Daarom verbinden we met trots onze naam aan een fenomeen, dat al decennialang landen met elkaar verbindt en een ongekend saamhorigheidsgevoel losmaakt bij mensen in heel Europa en daarbuiten.’

De commercial

Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

Onderdeel grote campagne

Volgens Coop is de commercial onderdeel van een grote campagne van de keten rondom het muziekfestival dat in Nederland gehouden wordt dit jaar. 

Lees ook: Smarthouse produceert Eurovisie Songfestival-muziekvideo van Jeangu Macrooy

Credits:

Opdrachtgever: Coop Supermarkten

Bureau: GUC Agency        

Productiemaatschappij: Suikerdepôt 

Director: Werner Damen

Producer: Paul Harting

DOP: Boas van Milligen Bielke

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie