Overslaan en naar de inhoud gaan

Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK

De Warmmming up-campagne van de snackmaker staat in het teken van de juiste voorbereiding.
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
© Yune
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
© Yune

Snackfabrikant Mora, onderdeel van Van Geloven, lanceert een nieuwe EK- campagne: De Warmmming-up. De snackmaker wil Nederland bij monde van Cora laten ‘borrelen’ van de oranjekoorts door duidelijk te maken dat alles om de voorbereiding draait: zowel bij snacks als bij een EK-wedstrijd, ‘het gaat om de warming up’. De campagne is ontwikkeld door Yune.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de campagne is het zogenoemde Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden.

Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK Yune

Borrelmoment laden

Het AR-filter moet onder de aandacht gebracht worden door een videoreeks waarin Cora zelf haar ‘bitterbalcontrole’ showt en Nederland aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met met een Philips Airfryer. 

De social-video

Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK

‘EK-borrelmoment’ laden

Chiel den Otter, brand manager retail bij Van Geloven laat weten dat er voor het merk Mora gezocht is naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. ‘De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!’ 

De campagne wordt uitgerold op Facebook en Instagram.  

Lees ook: Hakkende Wesley Sneijder is nieuwe Koning Toto dit EK

Bureau: Yune


Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter

Account: Bente van Deventer

Projectmanagement: Kelly de Witte

Creatie: Matthijs Haagsman

Productie: Daan Geuke

Regie: Koen Leerink

Camera: Bas Bakhuis

Camera Ass.: Daan Schuurmans

Edit: Vincent Fenger

Design/animatie: Mike de Weerd

Copy: Savenna Hof 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in