Snackfabrikant Mora, onderdeel van Van Geloven, lanceert een nieuwe EK- campagne: De Warmmming-up. De snackmaker wil Nederland bij monde van Cora laten ‘borrelen’ van de oranjekoorts door duidelijk te maken dat alles om de voorbereiding draait: zowel bij snacks als bij een EK-wedstrijd, ‘het gaat om de warming up’. De campagne is ontwikkeld door Yune.
Onderdeel van de campagne is het zogenoemde Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden.
Borrelmoment laden
Het AR-filter moet onder de aandacht gebracht worden door een videoreeks waarin Cora zelf haar ‘bitterbalcontrole’ showt en Nederland aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met met een Philips Airfryer.
De social-video
‘EK-borrelmoment’ laden
Chiel den Otter, brand manager retail bij Van Geloven laat weten dat er voor het merk Mora gezocht is naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. ‘De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!’
De campagne wordt uitgerold op Facebook en Instagram.
Lees ook: Hakkende Wesley Sneijder is nieuwe Koning Toto dit EK
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!