Eerder ging Audax al in zee met Pijper Media.
‘Naast de uitbreiding van het portfolio met de titels van Pijper Media, waarmee beide uitgeverijen een breed bereik op het gebied van mannen- en vrouwenbladen hebben, kunnen wij de klant ook communicatiemogelijkheden op televisie bieden. Wij worden steeds meer een multimediale onderneming’, aldus Audax-commercieel directeur Ivo Janssens.
Just Media Group is uitgever van entertainment: content, films, TV programma’s en vanaf 13 september van de tv-zender ONS, nu nog Nostalgienet. Mede-eigenaar en commercieel directeur Alexander Wächtler: ‘Voor onze entertainmentproducten en -content zien wij met deze samenwerking grote crossmediale mogelijkheden in combinatie met print en online. Daarnaast kunnen we met deze exposure window onze partners vanuit retail en theatrical (bioscopen) extra ondersteunen. Audax zien wij als strategische partner in marketing, maar ook in de ontwikkeling van formats en programma’s vanuit de Audax-titels.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!