De prestigieuze pr-prijzen werden 6 december jl uitgereikt tijdens een gala ceremonie in het Roundhouse te Londen. ‘London 2012 Gold Medal Stamps’ van Royal Mail Group werd uitgeroepen tot beste campagne van het jaar. Agency of the Year werd Ketchum en nimbletank werd Newcomer Agency of the Year.
De jury kende ook een Special Prize Award toe voor ‘outstanding creativity and innovation’ aan Nords Porter Novelli.
Hieronder alle Nederlandse winnaars van 2012 op een rij:
Categorie ‘Fashion & Beauty’:
Unilever; ‘AXE Anarchy for Her’; Het PR Bureau
Categorie ‘Health’:
Philips; ‘The social hearth of surgery’; One Voice (Fleishman-Hillard).
Categorie ‘Food & Beverage’:
Domino’s Pizza; ‘Domino’s Safe Sound’; Mediatic, Proudly Represents, Indie Amsterdam
Categorie ‘Internal Communication’:
Akzo Nobel; ‘Hans Wijers Farewell Campaign’
Categorie ‘Mergers & Acquisitions:
Vattenfall; ‘Nuon to Vattenfall’; Emic Communications
Categorie ‘Corporate Film & Video:
Akzo Nobel; ‘Hans Wijers Farewell Campaign’; 1CAMERA
Categorie 'Intranet':
Heineken International; ‘Heineken Innovation Platform’; Smallworlders
Categorie ‘Belgium, the Netherlands & Luxembourg’:
Domino’s Pizza; ‘Domino’s Safe Sound’; Mediatic, Proudly Represents, Indie Amsterdam
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!