Acht European Excellence Awards 2012 voor Nederlandse inzendingen

Acht keer vielen Nederlandse inzendingen in de prijzen bij de uitreiking van de European Excellence Award 2012 . ‘AXE Anarchy for Her’ (Unilever; Het PR Bureau) en ‘Domino’s Safe Sound’ (Domino’s Pizza; Mediatic, Proudly Represents, Indie Amsterdam) kregen beide in twee categorieën een award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prestigieuze pr-prijzen werden 6 december jl uitgereikt tijdens een gala ceremonie in het Roundhouse te Londen. ‘London 2012 Gold Medal Stamps’ van Royal Mail Group werd uitgeroepen tot beste campagne van het jaar. Agency of the Year werd Ketchum en nimbletank werd Newcomer Agency of the Year.
De jury kende ook een Special Prize Award toe voor ‘outstanding creativity and innovation’ aan Nords Porter Novelli.

Hieronder alle Nederlandse winnaars van 2012 op een rij:

Categorie ‘Fashion & Beauty’:
Unilever; ‘AXE Anarchy for Her’; Het PR Bureau

Categorie ‘Health’:
Philips; ‘The social hearth of surgery’; One Voice (Fleishman-Hillard).

Categorie ‘Food & Beverage’:
Domino’s Pizza; ‘Domino’s Safe Sound’; Mediatic, Proudly Represents, Indie Amsterdam

Categorie ‘Internal Communication’:
Akzo Nobel; ‘Hans Wijers Farewell Campaign’

Categorie ‘Mergers & Acquisitions:
Vattenfall; ‘Nuon to Vattenfall’; Emic Communications

Categorie ‘Corporate Film & Video:
Akzo Nobel; ‘Hans Wijers Farewell Campaign’; 1CAMERA

Categorie 'Intranet':
Heineken International; ‘Heineken Innovation Platform’; Smallworlders

Categorie ‘Belgium, the Netherlands & Luxembourg’:
Domino’s Pizza; ‘Domino’s Safe Sound’; Mediatic, Proudly Represents, Indie Amsterdam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie