180 Amsterdam wint wereldwijd TomTom account

Het bureau gaat een grote rol spelen in de ambities die TomTom heeft naar groei van merk en business.

laat weten z&;n ervaring op het gebied van technologie, sport en het bouwen van wereldwijde merken te gaan inzetten voor Tom Tom. Bedoeling is het Nederlandse merk te helpen bij zowel het uitzetten van een strategische koers die leidt naar groei in verschillende segmenten, als bij het activeren van geïntegreerde creatieve platforms &;van retail tot en met reclame en evenementen&;.

Tom Tom is de zesde nieuwe klant voor het Europese bureau in het afgelopen jaar. Het account zat hiervoor twee jaar .

Tom Tom heeft de business de afgelopen jaren verbreed van gps naar actiecamera&;s en sporthorloges. De bedoeling is dat 180 Amsterdam hierbij gaat helpen. Corinne Vigreux, managing director en oprichter van TomTom: &;We hebben grote ambities voor ons merk en ons bedrijf. 180 Amsterdam zal een belangrijke rol spelen in ons streven om de consumenten business te verbreden.&

Al Moseley, cceo en president van 180 Amsterdam: &;TomTom heeft de ambitie en persoonlijkheid waar wij van houden. Zij hebben het soort uitdagingen dat wij gewend zijn om met &;180 Thinking&; te helpen oplossen.&; Het eerste werk van 180 Amsterdam voor TomTom zal in april zichtbaar worden.;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie