180 Amsterdam laat weten z'n ervaring op het gebied van technologie, sport en het bouwen van wereldwijde merken te gaan inzetten voor Tom Tom. Bedoeling is het Nederlandse merk te helpen bij zowel het uitzetten van een strategische koers die leidt naar groei in verschillende segmenten, als bij het activeren van geïntegreerde creatieve platforms 'van retail tot en met reclame en evenementen'.
Tom Tom is de zesde nieuwe klant voor het Europese bureau in het afgelopen jaar. Het account zat hiervoor twee jaar bij DDB & Tribal Worldwide Amsterdam.
Tom Tom heeft de business de afgelopen jaren verbreed van gps naar actiecamera's en sporthorloges. De bedoeling is dat 180 Amsterdam hierbij gaat helpen. Corinne Vigreux, managing director en oprichter van TomTom: 'We hebben grote ambities voor ons merk en ons bedrijf. 180 Amsterdam zal een belangrijke rol spelen in ons streven om de consumenten business te verbreden.'
Al Moseley, cceo en president van 180 Amsterdam: 'TomTom heeft de ambitie en persoonlijkheid waar wij van houden. Zij hebben het soort uitdagingen dat wij gewend zijn om met '180 Thinking' te helpen oplossen.' Het eerste werk van 180 Amsterdam voor TomTom zal in april zichtbaar worden.;
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!