De verhalen van satirisch platform De Speld zijn vanaf deze week ook op straat te lezen. Buitenreclame-exploitant JCDecaux en De Speld hebben namelijk de handen ineen geslagen. 'We willen buiten de glimlach van mensen terugbrengen.'
In eerste instantie zullen de verhalen te zien zijn in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem. Binnenkort is ook Almere aan de beurt. De Speld-artikelen zijn speciaal geselecteerd voor OOH. 'Een mooi begin van 2021', vindt Jerome Kuijken, commercieel directeur van De Speld. 'Onze samenwerking met JCDecaux geeft ons de mogelijkheid om een breder publiek te bereiken en meer impact te maken. En wat is er leuker dan door de stad te fietsen en een grap van De Speld te zien?'
Glimlach
De samenwerking tussen De Speld en JCDecaux bestaat uit het delen van content en bereik en ontvouwt zich verder in de loop van 2021. 'Ons motto is al jaren dat het buiten leuker is dan binnen', zegt Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux. 'Al begrijpen wij heel goed dat dat in deze tijd minder is dan normaal. Daarom verdienen de humoristische uitingen van De Speld een podium in onze digitale reclame-objecten. Gewoon, om buiten de glimlach op de gezichten van de mensen terug te brengen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!