Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediahuis komt met nieuwe positionering 'Mediahuis raakt'

Mediahuis-merken in nieuwe structuur definitief onder één paraplu.
Mediahuis raajkt
Mediahuis raajkt

Mediahuis komt met een nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam 'Mediahuis raakt'. Met de introductie treedt Mediahuis naar buiten als één merk,
waarin al zijn mediakanalen samenkomen. De vernieuwde crossmediale propositie moet adverteerders eenvoudiger en effectiever de mogelijkheid bieden om hun campagnes te realiseren via print, radio, podcasts en digitale media.

related partner content for mobile comes here

Om de nieuwe koers extra kracht bij te zetten, is ook de huisstijl van Mediahuis opgefrist.

Ook Mediahuis Limburg gaat mee

De nieuwe positionering werd bekendgemaakt tijdens een feest in het Tobacco Theater aan de Nes in Amsterdam. 'Deze avond stond symbool voor alles wat Mediahuis vandaag de dag vertegenwoordigt: een krachtige, vernieuwde organisatie die woorden, geluid en beeld écht laat binnenkomen', zegt Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis. 'We hebben niet alleen een nieuw verhaal te vertellen, maar ook een heldere koers waarin al onze onderdelen samenkomen – van Mediahuis Radio tot Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg.'

De lancering van 'Mediahuis raakt' valt samen met de recente toevoeging van Mediahuis Radio en de voltooiing van de samensmelting van Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland. De OR van de Limburgse tak stapte eerder nog naar de rechter om de bundeling tegen te gaan. Inmiddels is de bundeling alsnog een feit.

De video van 'Mediahuis raakt' is hier te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in