Overslaan en naar de inhoud gaan

Jolien van den Berg business development marketeer bij NRC

Ze komt van IPG Mediabrands.
Jolien van den Berg
Jolien van den Berg

Jolien van den Berg (40) treedt in dienst bij NRC in de rol van business development marketeer. Ze komt van IPG Mediabrands waar ze strategy consultant was.

In haar rol bij NRC rapporteert ze aan commercieel directeur Madelon Fortuin.

Fortuin: 'In de positionering van NRC willen we - net als de doelgroep die we bereiken - uniek en onderscheidend zijn. Propositieontwikkeling en -innovatie is daarom een belangrijke pijler, evenals het aantonen van effect van adverteren bij NRC. Jolien komt met een bak aan ervaring binnen; ze heeft de afgelopen 11,5 jaar gewerkt bij IPG en is van media performance analist doorgegroeid naar strategy consultant.' 

Fortuin omschrijft Van den Berg als een ervaren en enthousiaste datastrateeg met passie voor media. 'Ze ziet het menselijke perspectief achter de cijfers en wordt gedreven door innovatie en klantgerichtheid en past daarmee uitstekend bij NRC.'

related partner content for mobile comes here

Van den Berg: 'Na ruim 11 jaar bij IPG ben ik zeer enthousiast om bij NRC aan de slag te gaan! NRC is voor mij een sterk merk met een belangrijke maatschappelijke rol, ik kijk ernaar uit mijn ervaring in media en onderzoek in te zetten voor de praktische toepassingen binnen dit bedrijf.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in