Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaap de Bruijn na 10 jaar weg bij VGZ, Job Verhoeve naar DVJ Insights

Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, media, marketing communicatie en tech.
V.l.n.r. boven Jaap de Bruijn en Bryan van Bockxmeer, onder Michaël van Wissen van Veen, Job Verhoeve en Maud Bolenius
V.l.n.r. boven Jaap de Bruijn en Bryan van Bockxmeer, onder Michaël van Wissen van Veen, Job Verhoeve en Maud Bolenius
V.l.n.r. boven Jaap de Bruijn en Bryan van Bockxmeer, onder Michaël van Wissen van Veen, Job Verhoeve en Maud Bolenius
V.l.n.r. boven Jaap de Bruijn en Bryan van Bockxmeer, onder Michaël van Wissen van Veen, Job Verhoeve en Maud Bolenius

We signaleerden op Adformatie al wat bewegingen de afgelopen tijd, hoewel het relatief rustig is aan het loopbaanfront.  Zo werd Talpa-cfo Baboeram Panday voorgedragen als financieel directeur Ajax en maakte Mo Cornelisz binnen datzelfde Talpa de switch van head of growth naar director digital

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in