Sijthoff Media maakt bekend dat het het cursusaanbod NBA Opleidingen overgenomen heeft van de Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants, de NBA. Door de overname zou één van de grootste opleiders voor accountants en finance professionals in Nederland ontstaan. Sijthoff Media voert merken als Financieel-Management.nl, Accountantweek.nl, MenA.nl, Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur.
Positie
Vorig jaar versterkte Sijthoff Media zijn positie op de financiële educatiemarkt al door opleidingsinstituten Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance over te nemen. Het mediabedrijf geeft aan jaarlijks meer dan één miljoen eindbeslissers en professionals te bereiken door middel van evenementen, congressen, awards, executive diners, magazines, nieuws- en vacaturesites.
Combinatie educatielabels
Willem Sijthoff, ceo van Sijthoff Media vertelt: ‘NBA Opleidingen past perfect binnen onze visie op leren en ontwikkelen. De combinatie met onze educatielabels Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance zal helpen dit nog meer te versnellen. We organiseren straks ruim 700 trainingen en cursussen voor finance professionals en accountants met in totaal 10.000 deelnemers. Bovendien zien we mooie synergiemogelijkheden met de website Accountantweek.nl en het evenement Accountancy Expo.’
Betrokken
Berry Wammes, directeur van de NBA voegt daaraan toe: ‘Wij zijn verheugd dat we ons cursusaanbod hebben weten onder te brengen bij een professionele en betrouwbare partij. Als onderdeel van de Raad van Advies en de Programmaraad van Sijthoff Media zal de NBA nauw betrokken blijven om de hoogste kwaliteit van de opleidingen en cursussen voor accountants te waarborgen.’
De NBA laat weten zich te blijven focussen op de kernactiviteiten waaronder kwaliteitsborging, regelgeving en vertegenwoordiging van het accountantsberoep.
Lees ook: Sijthoff Media neemt opleidingsinstituut Alex van Groningen over
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!