Sijthoff Media haalt zwaargewichten binnen voor integratie activiteiten en verdere groei.
Hij gaat zich richten op het uitbouwen van de educatietak voor alle labels van de uitgever in B2B-media.
De kindertitels maken per 1 december onderdeel uit van DPG Media, dat de merken overneemt van Sijthoff Media.
Sijthoff Media breidt zijn portfolio uit met Business Insider Nederland, een titel met ruim 2,2 miljoen unieke bezoekers per maand.
De awards voor CMO of the Year en Future CMO of the Year worden uitgereikt op CMO Day op 17 mei.
Hoofdredacteur Heleen Hupkens blijft betrokken als online content manager.
Sijthoff Media heeft zijn HR-portfolio uitgebreid met opleider MindCampus, bekend van HR Academy, HR Praktijk, F-Facts en F-Academy.
Het mediabedrijf, dat zich ook beweegt op de educatiemarkt, nam vorig jaar ook al Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance over.
[INTERVIEW] Willem Sijthoff en Melle Eijckelhoff over de overname van Alex van Groningen en het jubilerende Sijthoff Media.