Sijthoff Media, uitgever van onder meer Adformatie, heeft zich versterkt met Eelco Themans. Als directeur Educatie wordt hij verantwoordelijk voor het uitbouwen van de educatietak voor alle labels. Themans heeft een lange staat van dienst in zowel de educatie als media, en bekleedde verschillende leiderschapsposities bij onder andere Freia Groep, ISA, Wolters Kluwer en Wegener.
Met bekende merken zoals Business Insider Nederland, Adformatie, Binnenlands Bestuur en AG Connect heeft Sijthoff Media een leidende positie opgebouwd binnen het Nederlandse B2B-medialandschap.
De afgelopen jaren heeft het bedrijf fors geïnvesteerd in een educatietak door overnames van Alex van Groningen, het Amsterdam Institute of Finance, de opleidingentak van de NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en de HR-opleidingen van de onderneming Mindcampus. In totaal maken er inmiddels meer dan 10.000 cursisten gebruik van de 500 trainingen en opleidingen die de educatietak van Sijthoff Media organiseert.
Stevig portfolio
'De afgelopen jaren hebben we een stevig portfolio van opleidingen opgebouwd', zegt Willem Sijthoff, ceo van Sijthoff Media: ‘Ook zijn we begonnen met het ontwikkelen van eigen educatieprogramma’s binnen onze mediatitels zoals Adformatie Academy. De strategie van Sijthoff Media is om deze activiteiten verder uit te bouwen. Wij zijn dan ook verheugd dat Eelco Themans ons team komt versterken op deze missie.’
Eelco Themans: ‘Ik kijk er enorm naar uit om bij Sijthoff Media aan de slag te gaan en een bijdrage te leveren aan de groeiambitie van dit bedrijf in specialistische educatiemarkten. Daarbij ben ik ervan overtuigd dat de media- en educatieactiviteiten elkaar nog verder kunnen versterken.’
Sijthoff Media bestaat uit 190 medewerkers, heeft een omzet van ongeveer 30 miljoen euro en een gecombineerd bereik van 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!