
Met de lancering van de themakanalen brengt de Publieke Omroep doelgroepprogrammering in de praktijk. 'Om de themakanalen tot een succes te maken, moeten ze stevig neergezet worden en een eigen gezicht krijgen. Daartoe willen we samenwerken met andere partijen, zowel binnen als buiten de publieke omroep,' aldus VPRO-directeur Peter Schrurs. 'Voorwaarde is wel dat de omroepen in Hilversum de ruimte behouden eigenwijze keuzes te maken.’
Op de bijeenkomst lanceerde de VPRO het themakanaal Holland Doc. De zender is 24 uur per dag, zeven dagen per week gewijd aan verdiepende televisie. Ook het vernieuwde 3VOOR12 is vanaf 1 december in de lucht. Volgens de principes van een dvd-menu krijgt de kijker van dit themakanaal voor alternatieve popmuziek op één televisiescherm toegang tot twee televisiekanalen, acht radiokanalen en het laatste popnieuws. Het bestaande 3VOOR12TV wordt omgedoopt in 3VOOR12 Central, een tweede kanaal, 3VOOR12 On Stage, staat volledig in het teken van live muziek en festivals.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensIn februari 2005 volgt, in samenwerking met de NPS, /Geschiedenis, het themakanaal dat de twintigste eeuw op journalistiek wijze in beeld brengt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee