
Dat blijkt uit vandaag in Groot-Brittannië gepubliceerd onderzoek van Agency Assessments International (AAI). Een ruime meerderheid ‒ 67 procent ‒ vindt niet dat multinationals de klant beter ‘servicen’. Opvallend aan het onderzoek is dat een substantieel deel van de ondervraagden directeuren van grote bureaus zijn. Er deden 21 topadverteerders mee aan het onderzoek.
Verder blijkt dat 86 procent van de bureaus en 60 procent van de klanten vindt dat bureaus betere value for money bieden.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAAI komt naast het onderzoek met een nieuw instrument met de naam Agency Relationship Optimisers. Daarmee kunnen bureaus en cliënten werk evalueren (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee