“Netwerk niet beter dan lokaal bureau
Slechts 4 procent van de klanten van grote netwerkbureaus vindt dat deze bureaus betere service verlenen dan hun kleinere lokale…
Dat blijkt uit vandaag in Groot-Brittannië gepubliceerd onderzoek van Agency Assessments International (AAI). Een ruime meerderheid ‒ 67 procent ‒ vindt niet dat multinationals de klant beter ‘servicen’. Opvallend aan het onderzoek is dat een substantieel deel van de ondervraagden directeuren van grote bureaus zijn. Er deden 21 topadverteerders mee aan het onderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verder blijkt dat 86 procent van de bureaus en 60 procent van de klanten vindt dat bureaus betere value for money bieden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAAI komt naast het onderzoek met een nieuw instrument met de naam Agency Relationship Optimisers. Daarmee kunnen bureaus en cliënten werk evalueren (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid