Nederland 31 keer op shortlist Eurobest
Nederland komt 31 keer voor op de shortlist van Eurobest. Dat is net iets beter dan vorig jaar toen Nederlandse inzendingen 28 keer werden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nominaties zijn als volgt verdeeld over de categorieën: TV/Cinema 16, Print 7, Radio 0 en Outdoor 8. 180 Amsterdam is met 9 nominaties, uitsluitend voor Adidas, het meest genomineerde Nederlandse bureau, gevolgd door Leo Burnett met 5, Van Walbeek met 4, DDB met 3 en Lowe en Hot DNA met ieder twee.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
N=5, Saatchi & Saatchi, Cygnus X-3, Amsterdam Advertising en PPGH JWT kregen ieder één nominatie. DDB-creatieven Nico Akkerman en Bart Kooij werden nog genomineerd voor een Volkwagen Golf filmpje voor DDB Berlijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid