Overslaan en naar de inhoud gaan

"Vierde kwartaal VS wordt beter dan voorspellingen"

Het vierde kwartaal ziet er beter uit dan verwacht als het gaat om de reclamebestedingen in de Verenigde Staten. In het laatste kwartaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TNS Media Intelligence/CMR becijfert dat. Steven Fredericks, president en ceo van TNS Media Intelligence/CMR, meldt dat het derde kwartaal al beter was dan in het begin van het jaar werd voorspeld. Hij verwacht dat hetzelfde het geval is met het laatste kwartaal.

related partner content for mobile comes here

De totale bestedingen voor de eerste 9 maanden van 2004 komen uit op 102,4 miljard dollar. Dat is een groei van 10,3 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Tv vertoont de grootste groei met 14 procent, gevolgd door dagbladen met 6,6 procent. De toptien adverteerders hebben in de eerste 9 maanden 12,6 miljard besteed. Een groei van 6,8 procent in vergelijking met dezelfde periode in 2003. Procter & Gamble is de topadverteerder, gevolgd door General Motors.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in