Overslaan en naar de inhoud gaan

VBAT en dBOD fuseren

De twee Nederlands design- en brandingbureaus gaan samen verder in één holding.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De holding zal de naam VBAT Group krijgen. De twee merken, VBAT en dBOD, zullen als afzonderlijke entiteiten blijven opereren. VBAT zal de leading agency worden, terwijl dBOD een aantal specifieke klanten zal blijven servicen.

related partner content for mobile comes here

Amsterdam

Studio Groundfloor blijft actief als een afzonderlijke entiteit, met de nadruk op designexecutie en pre-productie. Alle drie de entiteiten zullen deel uitmaken van de VBAT Group en worden gevestigd in het huidige VBAT hoofdkantoor in Amsterdam.

De reden voor de fusie is volgens de bureaus de ‘toenemende behoefte en de wens om te groeien en diversificatie van het klantenbestand over een groter geografisch gebied’.

Remco van der Sluis, neemt de rol op zich van ceo van de VBAT Group en het uitgebreide VBAT. Eugene Bay behoudt zijn rol als chairman van de Group en als brand director voor klanten. Naast het sturen van het integratieproces, samen met Van der Sluis, zal hij zich richten op business development, in binnen- en buitenland.

Manager dBOD blijft Reyn Jongenelen en manager Studio Groundfloor is Herman Verhoeff.

Foto: Links Remco van der Sluis, rechts Eugene Bay 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in