Overslaan en naar de inhoud gaan

[Fotoreportage] Vijf Nederlandse bureaus op podium #AWEurope

Tijdens Advertising Week Europe ook dit jaar Nederlandse digitale bureaus on stage.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder de vlag van Dutch Digital Design presenteerden de bureaus vorige week hun beste werk, aan de hand van aspecten van de Nederlandse mentaliteit. Als afsluiter van het programma waren er Dutch Drinks op de Nederlandse Ambassade in London.

telt ruim 28.000 bezoekers en presentaties waren via een livestream te volgen. Ook deze editie gaf een sessie over de Nederlandse mentaliteit achter het digitale werk.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse designmentaliteit
Wat is Nederlandse designmentaliteit nu precies? Het was de rode draad in de presentaties van MediaMonks, Fabrique, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en TamTam, die hierop in gingen aan de hand van hun werk. Aspecten die aan bod kwamen, waren de vertrouwdheid die wij hebben met andere culturen, onze nuchtere aanpak, de naadloze integratie van identiteiten in offline en online, onze oplossingsgerichtheid en de Nederlandse eigenschap om graag grenzen te willen verkennen en te verleggen.

Bijeenkomst ambassade
Na afloop van het programma vond er een netwerkborrel plaats op de Nederlandse ambassade in Londen. Onder de zeventig gasten waren Nederlandse en Engelse organisaties, bureaus en merken uit Londen en daarbuiten. Na de opening door Fred Olthof, (Hoofd Economische Zaken van de ambassade) sprak Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design) over het optreden, gevolgd door Mark van der Heijden (&;The Backpacker Intern&;) en Valentijn van Santvoort () die hun plannen voor Londen aankondigden.






Harm Wimmenhove (MediaMonks) toonde .



Keith Kornson (DDB & Tribal Amsterdam) presenteerde .



Nik Nieuwenhuijs (Code d&;Azur) ging in op Sweetie en .



Ferdy Pullens (Fabrique) sprak over de case voor het .



Max Pinas (TamTam) presenteerde zijn case: de .









Opening door Fred Olthof, (Hoofd Economische Zaken, Ambassade) - rechts.



Bert Hagendoorn () over het Nederlandse optreden.



Mark van der Heijden en Valentijn van Santvoort ().




Meer foto’s van het event op de van Dutch Digital Design.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in