[Fotoreportage] Vijf Nederlandse bureaus op podium #AWEurope
Onder de vlag van Dutch Digital Design presenteerden de bureaus vorige week hun beste werk, aan de hand van aspecten van de Nederlandse mentaliteit. Als afsluiter van het programma waren er Dutch Drinks op de Nederlandse Ambassade in London.
Advertising Week Europe telt ruim 28.000 bezoekers en presentaties waren via een livestream te volgen. Ook deze editie gaf Dutch Digital Design een sessie over de Nederlandse mentaliteit achter het digitale werk.
Nederlandse designmentaliteit
Wat is Nederlandse designmentaliteit nu precies? Het was de rode draad in de presentaties van MediaMonks, Fabrique, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en TamTam, die hierop in gingen aan de hand van hun werk. Aspecten die aan bod kwamen, waren de vertrouwdheid die wij hebben met andere culturen, onze nuchtere aanpak, de naadloze integratie van identiteiten in offline en online, onze oplossingsgerichtheid en de Nederlandse eigenschap om graag grenzen te willen verkennen en te verleggen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Bijeenkomst ambassade
Na afloop van het programma vond er een netwerkborrel plaats op de Nederlandse ambassade in Londen. Onder de zeventig gasten waren Nederlandse en Engelse organisaties, bureaus en merken uit Londen en daarbuiten. Na de opening door Fred Olthof, (Hoofd Economische Zaken van de ambassade) sprak Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design) over het optreden, gevolgd door Mark van der Heijden ('The Backpacker Intern') en Valentijn van Santvoort (Wanderbrief) die hun plannen voor Londen aankondigden.
Dutch Digital Design at Advertising Week Europe
03_Podium_05.jpg
Harm Wimmenhove (MediaMonks) toonde BBQ Cultures (Weber).
03_Podium_07.jpg
Keith Kornson (DDB & Tribal Amsterdam) presenteerde Royal Family (Royal Canin).
03_Podium_11.jpg
Nik Nieuwenhuijs (Code d'Azur) ging in op Sweetie en KLM Must See Map.
03_Podium_09.jpg
Ferdy Pullens (Fabrique) sprak over de case voor het Nationaal Militair Museum.
03_Podium_13.jpg
Max Pinas (TamTam) presenteerde zijn case: de online verkoop van huizen.
05_Ambassade_01.jpg
05_Ambassade_05.jpg
05_Ambassade_08.jpg
Opening door Fred Olthof, (Hoofd Economische Zaken, Ambassade) - rechts.
05_Ambassade_10.jpg
05_Ambassade_11.jpg
Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design) over het Nederlandse optreden.
05_Ambassade_12.jpg
Mark van der Heijden en Valentijn van Santvoort (Wanderbrief).
05_Ambassade_14.jpg
Meer foto’s van het event op de Facebook pagina van Dutch Digital Design.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid