Overslaan en naar de inhoud gaan

MWM2 breidt kwalitatieve tak uit met Linda Koelemij

Koelemij komt van MARE Research.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Linda Koelemij (32) start als strateeg bij onderzoeksbureau MWM2. Koelemij heeft acht jaar ervaring in kwalitatief onderzoek. Ze studeerde Leisure Studies aan de universiteit van Tilburg. Twee jaar was ze consultant bij een bureau in de vrijetijdsector en gaf ze advies op basis van vraaggesprekken en onderzoek over bijvoorbeeld cultureel erfgoed en city marketing.

related partner content for mobile comes here

Tussendoor gaf ze een jaar lang les in onderzoeksmethodes (kwalitatief en kwantitatief) aan de Hogeschool van Utrecht als docent voor de afstudeerrichting & minor Toerisme en Vrijetijd.

Daarna werkte ze bij MARE Research. Daar groeide ze in bijna zes jaar door tot Research Director. Op 1 april maakte ze de overstap naar de kwalitatieve onderzoekstak van MWM2.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in