
Linda Koelemij (32) start als strateeg bij onderzoeksbureau MWM2. Koelemij heeft acht jaar ervaring in kwalitatief onderzoek. Ze studeerde Leisure Studies aan de universiteit van Tilburg. Twee jaar was ze consultant bij een bureau in de vrijetijdsector en gaf ze advies op basis van vraaggesprekken en onderzoek over bijvoorbeeld cultureel erfgoed en city marketing.
Tussendoor gaf ze een jaar lang les in onderzoeksmethodes (kwalitatief en kwantitatief) aan de Hogeschool van Utrecht als docent voor de afstudeerrichting & minor Toerisme en Vrijetijd.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDaarna werkte ze bij MARE Research. Daar groeide ze in bijna zes jaar door tot Research Director. Op 1 april maakte ze de overstap naar de kwalitatieve onderzoekstak van MWM2.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee