Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema-commercial brengt ode aan alle moeders

In de lieve campagne laat de retailer zien waarom moeders hun Moederdag verdienen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent opnieuw voor de realisering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In maart lanceerde Hema nog , waarin de slogan ‘Echt Hema’ zijn comeback maken. Geheel in de lijn der verwachtingen presenteert Hema ook met Moederdag een schattige commercial, eveneens voorzien van de bekende pay-off.  

Nagellak-aanbieding

De retailer brengt een ode aan alle moeders. Hoewel iedere moeder anders is, hebben ze één ding volgens Hema gemeen: ze zijn stuk voor stuk de mooiste. Daarom kunnen vaders en kinderen hun moeder verwennen met een speciale nagellak-aanbieding.

De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: HEMA
Verantwoordelijk bij de klant: Desiree Vernie, Miranda Schreuder
Creatieve directie: Hans van Nood, Remy Kurpershoek
Account bureau: Robin Verhoek
Agency producer: Judith Kampman                                   
Strateeg: Joram Helmer
Film prod. Mij: Halal Amsterdam
Executive producer: Roel Oude Nijhuis
Producer: Fenna Breitbarth
Regisseur: Andreas Pasvantis
Camera (DOP): Piotr Kukla
Art Director: Rikke Jellier
Post productie: Crabsalad
Sound studio: Soundcircus en XXS Amsterdam
Muziek: Malik Berrabah
Editor: Brian Ent

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in