Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste 'sponsored lens' campagne Unilever op Snapchat in Nederland

IJsmerk Magnum zet Snapchat in voor Magnum Double.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Robbert van Ooijen, Connection Manager bij Mindshare: &;Hoewel veel adverteerders en bureaus hun hoofd breken over het bereiken van jongere leeftijdsgroepen, zien wij volop kansen voor het bereiken en boeien van Generation Z. Snapchat biedt ons een goede mogelijkheid om met merken als Magnum onderdeel te zijn van hun conversaties.&;

Birgit Blomberg, Country Media Manager: &;We zijn bij Unilever altijd op zoek naar innovatieve manieren om mensen in contact te brengen met onze merken. Met de &;sponsored lens&; kunnen we hen op een laagdrempelige en vooral ook leuke manier betrekken bij ons campagnethema.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in