Overslaan en naar de inhoud gaan

Trefpunt, icoon op het gebied van sportmarketingadvies voorgoed verdwenen

Trefpunt-PRISM gaat verder als PRISM Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na ruim 35 jaar verdwijnt de bureaunaam &;Trefpunt&; voorgoed uit het sportmarketingadvieslandschap. De bureaunaam Trefpunt werd in 2013 veranderd in Trefpunt-PRISM en dat was een voorbode voor het volledig verdwijnen van de naam.

related partner content for mobile comes here

Trefpunt werd in 1978 opgericht door Frank van den Wall Bake. Hij het bureau in 2000 aan Young & Rubicam Nederland en aan de toenmalige directie Henri van der Aat en Arjen Rahusen. Vanaf 2013 ging Trefpunt samenwerken met het Britse PRISM, dat net als Young & Rubicam deel uitmaakt van het wereldwijde marketingcommunicatieconglomeraat WPP. De bedoeling van de samenwerking was om Trefpunt een internationaler netwerk te bezorgen.

PRISM zegt nu in een toelichting dat deze transitie het bureau een meer internationale uitstraling geeft. PRISM: &;Dat zien we ook terug in het werk.&; Het bureau nieuwe stijl meldt als eerste succes het winnen van het Mazda Motor Europe Account.

De directie van PRISM Amsterdam wordt gevormd door Annemarie Pompen en Jordy Halapiry. Zij werden aangesteld in september vorig jaar als leden van het managementteam van Trefpunt-PRISM, volgend op het vertrek van managing director Richard Denton.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in