Overslaan en naar de inhoud gaan

Make-up tutorials in campagne tegen pedofilie en kindhuwelijken

Twee nieuwe, expliciete video's van Plan International.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Twee video’s in de stijl van make-up tutorials op Youtube, die echter al snel iets heel anders laten zien: slachtoffertjes van pedofilie en kindhuwelijken.

related partner content for mobile comes here

In 1 video speelt een meisje met mascara en make-up. Niet in haar eigen kamer maar in een hotelkamer. Vervolgens wordt een oudere man binnen gelaten, type pedofiel:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De andere film begint ook met make-up, vervolgens komt een vrouw binnen met een witte trouwjurk:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De video’s zijn onderdeel van Plan’s 1000-dagen campagne, waarbij Plan wil benadrukken dat de eerste 1000 dagen in het leven van een meisje vitaal zijn voor haar veiligheid en succes in de toekomst.

Kijkers van de video’s worden geattendeerd op het (Finse) , waarop de eerste 1000 dagen van een meisje in een ontwikkelingsland kunnen worden gevolgd. En waar je kunt doneren.

De campagne is ontwikkeld door het Finse bureau Hasan & Partners Helsinki.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in