Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede KPN-commercial van N=5 promoot 'Begin Gemist'

Door Begin Gemist kun je alle tijd nemen voor de dingen die echt belangrijk zijn. Het voorlezen van je kinderen bijvoorbeeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de tweede commercial die N=5 voor KPN gemaakt heeft in het thema &;Voel je vrij’, zien we verschillende ouders hun kinderen een verhaaltje voor het slapen gaan voorlezen. &;Papa, alsjeblieft nog één verhaaltje?&; smeekt er eentje. Ouders die op tijd willen zijn voor hun favoriete televisieprogramma komen met dergelijke smeekbedes nog wel eens in gewetensnood. Niet met Begin Gemist, want met die &;unieke feature van Interactieve TV van KPN&;, kun je direct teruggaan naar het begin van het programma. &;Ook als je de tv net aanzet of als je eerst naar een andere zender keek.&;

related partner content for mobile comes here

Alle digitale communicatietechnologie levert uiteindelijk vrijheid op. En die eindwaarde wil KPN claimen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: KPN
Bureau: N=5
Campagne: Begin Gemist.
Verantwoordelijk bij klant: Yvette Belt-Beekman, Dave Frauenfelder, Denise Weerd, Roema Rambhadjan
Creatie: Romke Oortwijn, Peter Hebbing, Olaf van der Geld
Strategie: Jos Ahlers
Account: Anouk Zink, Tamara Schelvis, Maurice Gilissen
RTV: Linda Kiphardt
Productie maatschappij: 100% Halal
Regisseur: Johan Kramer
DOP: Daniel Bouquet
Editor: Annelien van Wijnbergen
Producer: Hein Scheffer / Bo Polak
Postproduction: Hectic Electric
Geluid: Wim Vonk
Animatie: Renoud Netjes
Fotografie: Thirza Schaap
PR-bureau: Linden&Barbosa
Media: Mindshare
Media online: The Online Company
Productie online: Qban

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in