Overslaan en naar de inhoud gaan

Roorda Reclamebureau verzorgt donorcampagne

Roorda Reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de donorcampagne van het Ministerie van VWS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roorda neemt het stokje over van Kesselskramer dat de afgelopen jaren de  campagne heeft ingevuld. Hierbij zal Roorda onder andere samenwerken met gedragswetenschapper Dr. Bert Pol van Tabularasa.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment werkt Roorda al aan een campagne gericht op 18-jarigen, in opdracht van de Nederlandse Transplantatie Stichting. Deze campagne verschijnt deze maand. Het gaat om een Facebook-campagne en videocontent via andere bij jongeren populaire online kanalen.     

Creatief directeur Roorda Joeri Jansen: &;De lat ligt hoog. KesselsKramer heeft creatief mooi werk geleverd en door de jaren goede resultaten behaald. Onze ervaring met gedragsbeïnvloeding en activatiecampagnes voor BOB en NIX<18 gaat ons helpen om met de JaofNee campagne weer een volgende stap te maken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in