Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne De Amersfoortse richt zich op financiering business-idee ondernemers

Verzekeraar De Amersfoortse start doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amersfoortse investeert zelf mee op basis van likes & shares. Daarvoor heeft het bedrijf de komende maanden 2 miljoen euro beschikbaar.

related partner content for mobile comes here

Volgens de Amersfoortse zegt ruim de helft van de ondernemers die vreemd vermogen willen aantrekken, moeite te hebben met het verkrijgen van een lening: ‘Als verzekeraar van ondernemers vindt De Amersfoortse dat goede ideeën altijd een kans moeten krijgen. Dat kan nu via doorgaan.nl.’

Met de campagne ‘Ondernemers gaan door waar anderen stoppen’ krijgen ondernemers een massamediaal podium. Sleutelfiguur John (I’m OK), die in eerdere reclamefilms van De Amersfoortse onder andere werd geraakt door een meteoriet en een rijdende trein om vervolgens verzwolgen te worden door een haai, speelt ook in dit campagnevervolg een belangrijke rol.

De Amersfoortse wil nu een stap verder gaan door ondernemers een hoofdrol in de campagne te geven. De ondernemersverzekeraar ondersteunt zodoende niet alleen financieel, maar ook door promotie via tv-reclames, advertorials, print-advertenties, online take-overs, social media en free publicity. Bedoeling is dat heel Nederland zo hun business-ideeën leert kennen. En heel Nederland wordt opgeroepen te investeren. De Amersfoortse biedt dit podium, omdat de kern van verzekeren volgens hen draait om ‘helpen door te doen’.

De commercials van ;john&; en ;lonneke&; bij de nieuwe campagne is geproduceerd door Pool Worldwide.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in