Overslaan en naar de inhoud gaan

De Evian Spiderman-baby is leuker/minder leuk dan echte baby's

Evian borduurt in de nieuwe campagne voort op de succesvolle Baby & Me-viral. Nu is het de beurt aan Spiderman en Spidermanbaby.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Evian haakt aan bij de film The Amazing Spiderman 2 die binnenkort uitkomt. In de Evian-commercial ontmoet Spiderman een baby-versie van zichzelf.

related partner content for mobile comes here

De Spiderman-commercial is een vervolg op het succes van de Baby & Me-film waarin verschillende hoofdpersonen werden geconfronteerd met hun eigen mini-me. Zij dansten op de remix van Hotstepper door Yuksek, ook nu weer de muziek onder de commercial. De vorige film werd inmiddels bijna 75 miljoen keer bekeken, een succes dat moeilijk lijkt te evenaren. Hoewel, ook de eerste film in deze serie - Roller Babies uit 2009 - haalde de 75 miljoen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Baby&me

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Roller Babies

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in