Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanne Visser nieuwe uitgever Sanoma Vrouwen cluster

Visser wordt verantwoordelijk voor alle mediavormen: print, digitaal en events.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanne Visser gaat per 1 mei aan de slag als nieuwe uitgever van het vrouwencluster bij Sanoma, waar de titels Libelle, Margriet, VIVA en Flair onder vallen. 

related partner content for mobile comes here

Visser is op dit moment managing director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. magazine, LINDAnieuws.nl en LINDA.boeken en blijft tot er een opvolger is gevonden. Zij heeft eerder bij Sanoma een staat van dienst opgebouwd in verschillende marketingfuncties. Haar laatste functie was die van uitgever van het Glossy cluster met merken als Grazia, Marie Claire, Nouveau en Beau Monde.

Sanne Visser: &;Media maken voor vrouwen is het leukste dat er bestaat. Vrouwen consumeren, shoppen, lezen, beslissen en vrouwen zijn vooral trouw. Trouw aan de merken waar ze zich bij thuis voelen en dat hebben merken als Libelle, Margriet en LINDA. natuurlijk al heel lang bewezen. Ik zie er ontzettend naar uit om verder te bouwen aan de sterke merken binnen het Vrouwen cluster van Sanoma, in alle mediavormen die we kunnen bedenken.&;

Henk Scheenstra, coo content media over de overstap van Sanne Visser: &;Ik ben zeer verheugd dat Sanne deze belangrijke uitgeefpositie gaat invullen. Het gaat immers om het managen van de grootste magazine merken van Sanoma en het versnellen van hun digitale transformatie. Door Sanne’s daadkracht, commercieel gevoel en haar vermogen enthousiaste teams te bouwen verwacht ik dat ze dit zeer succesvol gaat doen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in