CARTILS ontwerpt nieuwe Grolsch Radler
Branding en packaging design-bedrijf Cartils heeft de nieuwe Grolsch Radler-verpakking ontworpen. De lichte kleuren, wit, geel, zilver en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Grolsch Radler is een fris, dynamisch, natuurlijk gebrouwen bier met 2% alcohol. De nieuwe verpakking ligt sinds kort in de schappen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe Grolsch Radler, ontwikkeld en ontworpen door CARTILS heeft een moderne uitgesproken uitstraling. Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch: "Bij Grolsch zeggen we altijd: ontdek alles, behoud het goede. We staan voor kwaliteitsbier dat al 400 jaar met vakmanschap en karakter wordt gebrouwen. In die lijn past ook precies onze debutant, Grolsch Radler. We zijn teruggegaan naar de oorsprong van Radler, naar waar het begonnen is. Vandaar ons recept: echt Grolsch bier met echt vruchtensap.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid