Overslaan en naar de inhoud gaan

CARTILS ontwerpt nieuwe Grolsch Radler

Branding en packaging design-bedrijf Cartils heeft de nieuwe Grolsch Radler-verpakking ontworpen. De lichte kleuren, wit, geel, zilver en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grolsch Radler is een fris, dynamisch, natuurlijk gebrouwen bier met 2% alcohol. De nieuwe verpakking ligt sinds kort in de schappen.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe Grolsch Radler, ontwikkeld en ontworpen door CARTILS heeft een moderne uitgesproken uitstraling. Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch: "Bij Grolsch zeggen we altijd: ontdek alles, behoud het goede. We staan voor kwaliteitsbier dat al 400 jaar met vakmanschap en karakter wordt gebrouwen. In die lijn past ook precies onze debutant, Grolsch Radler. We zijn teruggegaan naar de oorsprong van Radler, naar waar het begonnen is. Vandaar ons recept: echt Grolsch bier met echt vruchtensap.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in