Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwarte schaap Frank van Tele2 naar Simyo

Frank was vijf jaar lang het gezicht van Tele2, maar is nu het nieuwe gezicht van Simyo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag maakte Simyo met een filmpje bekend dat schaap Frank een rol gaat spelen in de nieuwe campagne van de telecomprovider. In het filmpje vertelt Frank dat het hem pijn deed dat Tele2 hem na vijf jaar liet gaan. Maar dat hij het bij Simyo enorm naar zijn zin heeft.

related partner content for mobile comes here

Het is nog niet duidelijk welke rol Frank zal krijgen bij Simyo. De nieuwe campagne van Simyo staat gepland voor half juni. 

De datum (één dag voor 1 april) van de lancering van het fimpje is curieus. Dit vonden de oude eigenaren van Frank ook. Daarom kwam Tele2 met een reactie via . Hier laat Tele2 weten dat Frank na vijf jaar bij het telecombedrijf met pensioen is. Maar speciaal voor 1 april werd hij nog een keer van stal gehaald door Simyo. Tele2 heeft een logeerpakketje bij het hoofdkantoor van Simyo af laten leveren. 

Mensen vroegen zich op Twitter ook af . Simyo ontkent. 

Credits: 

Merk: Simyo
Verantwoordelijk bij klant: Mischa Oudolf, Onno van der Poel
Medium: Internet
Bureau: KOKORO Amsterdam*
Voice over: Greg Shapiro
Edit: Bas van Oosteren/LAB22 
Concept: KOKORO/Simyo

*Materiaal is een re-edit van bestaand materiaal uit (inter)nationaal Tele2 werk en is eigendom van o.a. Tele2 en Forsman & Bodenfors

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in