Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Media te duur voor Novamedia

NRC Media is 'een league te hoog' voor Boudewijn Poelmann.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Novamedia, het bedrijf achter de Postcodeloterij, doet geen bod op NRC Media. Dat meldt NRC Handelsblad, onderdeel van NRC Media. De uitgever is te duur voor Novamedia-directeur Boudewijn Poelmann. &;Als ik het geld ervoor had deed ik het misschien wel. Maar ik kan jullie geruststellen: dat is een league te hoog.&;

dat grootaandeelhouder Egeria van NRC Media af wil. Egeria heeft een belang van 91 procent in NRC Media. De naam Novamedia was opgedoken als potentiële koper.

related partner content for mobile comes here

Novamedia is de laatste tijd flink aan het investeren. Eerder kocht het de Amsterdamse Polare-boekhandel Scheltema, de boekuitgeverijen Wereldbibliotheek en Nieuw Amsterdam en boekenclub ECI.

Poelmann: &;We hebben ons nu op boeken gestort omdat daar de meeste kansen liggen. Het hadden ook kranten of tijdschriften kunnen zijn. Dat vinden we allemaal even boeiend.&;

Lees ook: ;s

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in