Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 3 Marketingtalent of the Year bekend

De laatste stemmen zijn geteld: Michael Blankert (Lays Pepsico), Lysette van Kampen (Citymarketing Lelystad) en Menno Braakman (Schweppes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste stemmen zijn geteld: Michael Blankert (Lays Pepsico), Lysette van Kampen (Citymarketing Lelystad) en Menno Braakman (Schweppes International) hebben een plek veroverd in de top 3 van .

related partner content for mobile comes here

Tot op het laatst bleef het spannend, de top 5 van de 10 kandidaten lag erg dicht bij elkaar. Met name Michael Blankert wist er nog een goede eindsprint uit te trekken. De uitslag -na 2 weken buzzronde- is als volgt:

Menno Braakman 1213 (24.93%)
Lysette van Kampen 1024 (21.05%)
Michael Blankert 990 (20.35%)

De 3 genomineerden mogen zich nu gaan voorbereiden op de finale, die volgende week, 12 juli, plaatsvindt in het hoofdkantoor van de Hema in Amsterdam-Noord. Daar zullen ze aan de jury moeten uitleggen welke strategie heeft gezorgd voor het plekje in de finale, en hoe origineel ze waren in hun eigen personal brandingcase.

Daarnaast kijkt de jury naar hun wapenfeiten en of ze enthousiaste marketingpromotors zijn in hun eigen organisatie. Hoe denken ze zelf over de toekomst van het marketingvak? Kernwoorden bij de beoordeling: verfrissend, origineel, lef en enthousiasme.

Lysette, Michael (l) en Menno (r): Heel erg gefeliciteerd en succes met jullie voorbereiding!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in