Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Beerthuizen begint nieuw bureau

Vandaag start het nieuwe bureau van Marcel Beerthuizen. Na twee jaar SOS Kinderdorpen, is Beerthuizen met bigplans begonnen. Hij gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beerthuizen zegt: ‘De afgelopen jaren is er een enorme toename waar te nemen van allianties tussen merken die elkaar willen versterken. Zo’n partnership biedt de mogelijkheid om op een andere, meer betekenisvolle manier over het merk te vertellen. Het aangaan van allianties is echter niet eenvoudig en vereist zowel bij het kiezen van de juiste partners als bij het exploiteren van dat partnership de nodige kennis en kunde, met name op het gebied van strategie (welke partner/platform past bij mijn merk?), creatie (hoe wordt dat partnership ingevuld?) en executie (hoe haal ik maximaal rendement uit het partnership dat ik ben aangegaan en hoe organiseer ik dat binnen mijn onderneming?)’

related partner content for mobile comes here

wil bedrijven daarbij dus gaan helpen. Naar eigen zeggen werkt bigplans op dit moment al voor Achmea, AkzoNobel, De Lage Landen International, Ernst & Young, Freo, Sikkens, Simpel en de Staatsloterij. Het bureau is gevestigd in Hilversum.

Beerthuizen was eerder actief bij bureau 2008 en 2009. Daarvoor zat hij tien jaar bij TBWA\Brand Experience Company. Hij werkte ook voor het adviesbureau Sponsoring Advies Groep (van 1990 tot 1997, destijds onderdeel van FHV/BBDO) en voor het sportmarketingbureau Pro Sport (van 1988 tot 1990, destijds onderdeel van PPGH/JWT).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in