Overslaan en naar de inhoud gaan

The Media Exchange brengt reclameverkoop onder bij One Media Sales

Sky Radio Group en Q-music blijven ook de verkoop voor hun eigen digitale stations verzorgen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The Media Exchange brengt per 1 mei aanstaande de front office sales activiteiten onder bij One Media Sales. Zowel Sky Radio Group als Q-music blijven ook hun eigen digitale stations meenemen in hun verkoopproposities.

Arthur Hoogendijk, ceo The Media Exchange: &;De ontwikkelingen van "programmatic" inkoop voor radio volgen zich in hoog tempo op en we vinden het belangrijk dat de markt hier ook versneld kennis van neemt.&; Met deze stap kan The Media Exchange zich richten op de core business: technische innovatie.&;
 
Joris van der Pol, algemeen directeur One Media Sales: &;Door het toevoegen van digitale radio aan het One Media Sales portfolio bieden we adverteerders en bureaus nog meer manieren om doelgroepen te bereiken, met daarbij het inkoopvoordeel en gemak dat ze kennen van One Media Sales. Daarnaast is de innovatiekalender van The Media Exchange indrukwekkend te noemen. Voor ons een uitgelezen kans om de analoge radiowereld naadloos te verbinden aan de digitale audiowereld.&;
 
Dennis Landman, salesdirector Sky Radio Group: &;Via One Media Sales bieden we straks ook de meest kwalitatieve programmatic trading voor onze digitale stations. Binnen Sky Radio Group blijven we ons richten op de constante innovatie van ons totale radioportfolio en de hiermee samenhangende campagnemogelijkheden voor onze adverteerders.&;
 
Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur Q-music: &;De focus van The Media Exchange op ontwikkeling van de "exchange" is een logische en goede stap. Het is nu aan Q-music en andere salesorganisaties de propositie van online radio in combinatie met analoge radio onder de aandacht te brengen en verder uit te bouwen.&;
 
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in