Reclamebureau Dear maakt campagne 'Aan tafel' voor Honig


Onlangs verwelkomde het Amsterdamse bureau Dear het merk Honig als klant. (Honig is onderdeel van H.J. Heinz.)
De above the line-campagne die Dear heeft ontwikkeld heeft tot doel om Honig weer dichtbij te brengen 'en de merkpersoonlijkheid van het merk een nieuwe impuls te geven'. Dear zegt ook: 'Het concept fungeert bovendien als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is deze week van start gegaan.
Honig – De basis voor iets goeds
Credits
Verantwoordelijk bij Honig: Jimke Scholten, Brieke Hillen
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
RTV productie: Ilse Sabine Carpay
Regie: Anne de Clercq
Productiemaatschappij: Fat Fred (Carolien Eversdijk, Suzanne Huisman)
Edit: Taco Arts
Postproductie: Captcha!
Muziek en geluid: Sounds Like Nando
Casting: Borgman & Augustinus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid