Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau Dear maakt campagne 'Aan tafel' voor Honig

Het concept 'De basis voor iets goeds' dient te fungeren als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs verwelkomde het Amsterdamse bureau Dear het merk Honig als klant. (Honig is onderdeel van .) 

related partner content for mobile comes here

De above the line-campagne die Dear heeft ontwikkeld heeft tot doel om Honig weer dichtbij te brengen &;en de merkpersoonlijkheid van het merk een nieuwe impuls te geven&;. Dear zegt ook: &;Het concept fungeert bovendien als podium voor de introductie van nieuwe smaken en producten.&;

De campagne is deze week van start gegaan.

Credits
Verantwoordelijk bij Honig: Jimke Scholten, Brieke Hillen
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
RTV productie: Ilse Sabine Carpay 
Regie: Anne de Clercq
Productiemaatschappij: Fat Fred (Carolien Eversdijk, Suzanne Huisman)
Edit: Taco Arts
Postproductie: Captcha!
Muziek en geluid: Sounds Like Nando 
Casting: Borgman & Augustinus 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in