Overslaan en naar de inhoud gaan

WPG Media doet investering in Brandviews

Met een deelneming van 25 procent wil de uitgever zijn positie in de snel groeiende online videomarkt versneld uitbouwen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierbij komt het accent in eerste instantie te liggen op de contentdomeinen van WPG Media, uitgever van titels als Happinez, Psychologie Magazine, Yoga Magazine, Runner’s World, Tracks&Trails en Vrij Nederland.

Directeur Hylke van der Meer constateert dat redacties en uitgevers redactionele en commerciële mogelijkheden zien in een zwaardere inzet van online video en YouTube-domeinen. Hij wil dit enthousiasme optimaal faciliteren door goede redactionele ideeën direct te koppelen aan conceptontwikkeling en praktische uitvoering.

Brandviews legt zich volledig toe op concept en productie van online video en YouTube-kanalen. Zo werd een YouTube-domein ontwikkeld voor ProRail en won het bedrijf met YouTube-kanaal Schiphol TV onlangs de Grand Prix Contentmarketing. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in