Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Bouts vertrekt bij JWT Amsterdam

Na bijna tien jaar kan de executive strategy director zijn rol niet meer invullen zoals hij wil, zegt hij zelf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn laatste dag bij JWT valt op zijn 58steverjaardag, 25 april. Jan Bouts heeft bijna tien jaar ‘met hart en ziel’ bij het bureau gewerkt.

related partner content for mobile comes here

Het waren roerige jaren, zegt hij, jaren waarin managing partner Ralph Wisbrun, director finance & operations Anita Lotten, executive creative director Bas Korsten en hij ‘veel hebben meegemaakt, maar steeds de weg omhoog hebben gevonden’.

En, zegt Bouts: ‘JWT is nu een sterk bureau dat werk maakt waar we trots op zijn en dat een vorm heeft gekregen die helemaal aansluit op deze tijd. We hebben dat in nauwe samenwerking gedaan, elkaar steunend en op elkaar bouwend. Maar daar komt dan toch een moment dat het minder werkt en minder op elkaar aansluit. Ik kan mijn rol niet meer invullen zoals ik wil. En als dat niet kan dan ga ik weg. Het is een zware beslissing waar ik lang over heb gedaan, maar nu is het zover. Ik sluit niet uit dat we in de komende jaren nog projecten samen zullen doen. Maar voor nu is het afgelopen.’

Ralph Wisbrun voegt toe: ‘Jan heeft de afgelopen tien jaar een grote bijdrage geleverd aan de opbouw en verandering van het bureau. Daar ben ik hem heel dankbaar voor. Jan weet als geen ander dat strategie alles bepalend kan zijn. Ik ga niet alleen een collega missen, maar vooral een vriend.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in