Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR aan de slag voor eyeOpen

Bijl helpt de hypotheekadviseur bij de positionering en aandacht genereren voor de dienstverlening.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EyeOpen.nl schakelt Bijl PR in om de marketing-pr-activiteiten te ondersteunen. eyeOpen.nl biedt online hypotheekadvies.

related partner content for mobile comes here

Managing Director Olivier Tardieu van eyeOpen.nl: ‘We willen de hypotheekbranche opschudden. Online je hypotheek aanvragen wordt in de toekomst net zo gewoon als online een autoverzekering regelen of online een reis boeken. Bijl PR past goed bij deze ambities.’

EyeOpen.nl schakelt Bijl PR in om de marketing-pr-activiteiten te ondersteunen. eyeOpen.nl biedt online hypotheekadvies.

Managing Director Olivier Tardieu van eyeOpen.nl: ‘We willen de hypotheekbranche opschudden. Online je hypotheek aanvragen wordt in de toekomst net zo gewoon als online een autoverzekering regelen of online een reis boeken. Bijl PR past goed bij deze ambities.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in