Overslaan en naar de inhoud gaan

Symbaloo wil Delicious overnemen

Het Nederlandse Symbaloo wil social bookmarkingdienst Delicious overnemen van Yahoo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een aanpasbare startpagina voor internetters. Sommige sites zijn rechtstreeks vanaf Symbaloo te gebruiken. Yahoo zou van af willen. De gratis RSS-dienst is niet winstgevend en groeit nauwelijks. Toch heeft Delicious miljoenen gebruikers.
Symbaloo ceo Klaas Lameijer zegt tegen serieuze interesse te hebben in de dienst. Lameijer denkt dat de presentatie van zijn bedrijf toegepast op de opgeslagen bladwijzers van Delicious een toegevoegde waarde kan zijn. De ceo heeft inmiddels meerdere malen contact gezocht met Yahoo. Dat heeft hem gezegd later te zullen antwoorden.
Symbaloo laat gebruikers van Delicious nu wel al hun bladwijzers exporteren naar de dienst via een speciale website. 'De andere presentatie van bladwijzers werkt vooral erg goed op apparaten met een aanraakscherm zoals tablets en smartphones', aldus Lameijer.
Na een eventuele overname zouden bladwijzers uit Delicious automatisch op de Symbaloo-wijze worden gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Bron: nu.nl (Colin van Hoek)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in