Overslaan en naar de inhoud gaan

Management buy-out pr-bureau Whizpr

Annerieke Kamphuis en Willemijn Vader zijn de nieuwe eigenaren van pr-bureau Whizpr.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze hebben per vandaag alle aandelen overgenomen van oprichter Ward van Beek. De management buy-out komt net na het tienjarig bestaan van het in technologie en lifestyle gespecialiseerde pr-bureau uit Wageningen. Vader (foto rechts) was vanaf het begin bij het bedrijf betrokken, Kamphuis kwam een jaar later. Beiden vormden al een aantal jaar samen met Ward van Beek het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Vader geeft aan dat er voor klanten en medewerkers weinig zal veranderen: 'Never change a winning team. De laatste paar jaar hebben we vol ingezet op online pr en de inzet van social media in de communicatie van bedrijven. Dat vraagt een wat andere manier van werken, en een andere instelling ook bij medewerkers en klanten. Doordat we daarmee relatief vroeg zijn gestart, zien we dat onze investeringen daarin nu ook hun vruchten beginnen af te werpen.'

heeft 18 medewerkers en doet alle pr in Nederland voor bedrijven als Google, Cisco, Oracle, Sony, HTC, Ericsson, VMware, SAS, PayPal en Expedia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in