Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL en Vodafone ontwikkelen mobiel merk

RTL Nederland en Vodafone Nederland maken vandaag bekend dat zij een meerjarige strategische samenwerking zijn aangegaan. Het eerste merk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide bedrijven zeggen in 2010 intensief te hebben gewerkt aan het verzamelen van consumenteninzichten voor de totstandkoming van dit nieuwe merk. Vodafone neemt ondermeer de productpropositie en de distributie voor zijn rekening. RTL is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en voor de promotie. Wat het nieuwe merk precies inhoudt, en hoe het gaat heten, wordt niet verteld.

related partner content for mobile comes here

Wat betreft vrouwencontent exploiteert RTL onder andere RTL Lounge, een digitale zender gericht op vrouwen.

CEO Vodafone Nederland, Jens Schulte-Bockum in een persbericht: 'De mobiel wint aan kracht in het dagelijkse leven van mensen en wordt steeds meer een aanvulling op het televisiescherm en de pc. Dat maakt het voor beide partijen een interessante markt. Met deze samenwerking (...) kunnen we specifieke doelgroepen benaderen met gerichte proposities.'

Bert Habets, CEO RTL Nederland: 'RTL groeit hard als allround mediabedrijf (...). Met dit nieuwe merk maken we vooral gebruik van ons rijke aanbod van bewegend beeld en onze kennis van de vrouwelijke doelgroep.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in