RTL en Vodafone ontwikkelen mobiel merk
Beide bedrijven zeggen in 2010 intensief te hebben gewerkt aan het verzamelen van consumenteninzichten voor de totstandkoming van dit nieuwe merk. Vodafone neemt ondermeer de productpropositie en de distributie voor zijn rekening. RTL is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en voor de promotie. Wat het nieuwe merk precies inhoudt, en hoe het gaat heten, wordt niet verteld.
Wat betreft vrouwencontent exploiteert RTL onder andere RTL Lounge, een digitale zender gericht op vrouwen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCEO Vodafone Nederland, Jens Schulte-Bockum in een persbericht: 'De mobiel wint aan kracht in het dagelijkse leven van mensen en wordt steeds meer een aanvulling op het televisiescherm en de pc. Dat maakt het voor beide partijen een interessante markt. Met deze samenwerking (...) kunnen we specifieke doelgroepen benaderen met gerichte proposities.'
Bert Habets, CEO RTL Nederland: 'RTL groeit hard als allround mediabedrijf (...). Met dit nieuwe merk maken we vooral gebruik van ons rijke aanbod van bewegend beeld en onze kennis van de vrouwelijke doelgroep.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid