SJP: Magneet moet aantrekkelijker
SJP vroeg P&O'ers, communicatiemedewerkers en (arbeidsmarkt)communicatiebureaus naar verbeteringen. De conclusie is dat met name print en geïntegreerde campagnes worden ingezonden en dat de nieuwe media achterblijven. SJP wil dit veranderingen en ook aandacht besteden aan het gebruik van andere communcatiemiddelen als webvertising, Hot SMS-acties en 'member-gets-member'-acties.
De stichting is een inschrijvingscampagne gestart met het thema 'De Magneet is aantrekkelijker dan ooit'. In de campagne wordt elke keer aandacht besteed aan een andere discipline van het arbeidsmarktcommunicatievak gericht. Zo hoopt SJP meer aandacht te geven aan de breedte van het vak. De campagne zal te zien zijn in de reclamevakbladen en de P&O-bladen en er zullen verschillende mailings de deur uit gaan.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe inschrijving voor de SJP start op 9 januari en loopt tot 16 februari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid