Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP: Magneet moet aantrekkelijker

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) wil de aantrekkingskracht van haar jaarlijkse prijzen vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SJP vroeg P&O'ers, communicatiemedewerkers en (arbeidsmarkt)communicatiebureaus naar verbeteringen. De conclusie is dat met name print en geïntegreerde campagnes worden ingezonden en dat de nieuwe media achterblijven. SJP wil dit veranderingen en ook aandacht besteden aan het gebruik van andere communcatiemiddelen als webvertising, Hot SMS-acties en 'member-gets-member'-acties.

related partner content for mobile comes here

De stichting is een inschrijvingscampagne gestart met het thema 'De Magneet is aantrekkelijker dan ooit'. In de campagne wordt elke keer aandacht besteed aan een andere discipline van het arbeidsmarktcommunicatievak gericht. Zo hoopt SJP meer aandacht te geven aan de breedte van het vak. De campagne zal te zien zijn in de reclamevakbladen en de P&O-bladen en er zullen verschillende mailings de deur uit gaan.

De inschrijving voor de SJP start op 9 januari en loopt tot 16 februari.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in