Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Parool voor de zomer tabloid

Het Parool verschijnt nog voor de zomer als tabloid. Dat zei hoofdredacteur Erik van Gruijthuijsen gistermiddag in Amsterdam op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Van Gruijthuijsen gaat het goed met Het Parool, dat vorig jaar door PCM-topman Theo Bouwman op dezelfde bijeenkomst min of meer dood werd verklaard. 'We hebben de laatste maanden van vorig jaar zelfs een kleine winst geboekt.' Van Gruijthuijsen: 'Bijna alle veronderstellingen uit het bidbook zijn gerealiseerd.' De enige die niet gehaald is, was die voor de advertentiemarkt, maar dat viel toe te schrijven aan de recessie.

related partner content for mobile comes here

De hoofdredacteur kondigde ook aan dat Het Parool zich flexibel zou opstellen ten opzichte van adverteerders, die bijvoorbeeld de rechterpagina in de nieuwe tabloid ter beschikking zouden krijgen. 'De periode van lak hebben aan adverteerders is voorbij.' Maar er verandert ook inhoudelijk veel aan de krant. 'We worden dikker, herkenbaarder Amsterdams, er komen meer meningen in en meer emotie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in